След обстоен анализ идват и предприетите мерки от дружеството,чиято цел е да бъде по-либерална относно изборът на потребителите на електро-преносна мрежа.
Промените включват и отделни гишета във центровете на компанията, които да отговарят на въпроси на клиентите си и нов е-мейл за връзка info@cezelectro.bg. А новият сайт на ЧЕЗ ще бъде факт съвсем скоро, той в момента е в процес на преработка. С новият дизайн на сайта ще бъде за по-лесна и бърза работа на клиентите с платформата и предоставяната от компанията услуги. Като проверка на сметката и избора на коректен ЕРП. "ЧЕЗ Електро България" АД винаги поставя във фокуса на дейността си качественото обслужване на клиентите, се отбелязва в съобщението. Дружеството е разработило и предлага на клиентите си значителен брой модерни услуги, сред които електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване, безкасово заплащане на сметки.